Voorpaginanieuws vorige maand: ‘Meivakantie en personeelstekort zorgt voor drukte op Schiphol.’ Het betekende lange wachtrijen, geïrriteerde reizigers en overwerkt luchtvaartpersoneel. Heeft u voor de zomervakantie een vliegvakantie in gedachten? Bereid u goed voor met de ‘persoonlijke reisassistent’ van Schiphol. Op website of app ziet u alle belangrijke vluchtinformatie zoals uw reisschema, inclusief actuele wachttijden bij de paspoortcontrole, vertragingen of gatewijzigingen.
Wat te doen bij:
– bagage kwijt of beschadigd
Neem contact op met uw luchtvaartmaatschappij die aansprakelijk is bij vermissing en vertraging van uw bagage. Doe dit meteen nadat u op het vliegveld aankomt.
– geannuleerde vlucht
Als uw luchtvaartmaatschappij uw vlucht annuleert, kunt u kiezen voor een ander vliegticket of uw geld terug. Soms heeft u ook recht op een schadevergoeding. Neem daarvoor contact op met uw luchtvaartmaatschappij.
Wat verder past bij een goede voorbereiding is een reisverzekering. Ook als u een ander soort vakantie dan een vliegvakantie via Schiphol in de planning heeft. Wij helpen u graag met de reis- en annuleringsverzekering die het best past bij uw vakantie.
Ontvang het laatste nieuws, handige tips en advies over uw verzekering, hypotheek en andere financiele zaken. Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief.
*Uw gegevens worden verwerkt volgens de Privacyverklaring.
Ontvang het laatste nieuws, handige tips en advies over uw verzekering, hypotheek en andere financiele zaken. Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief.
*Uw gegevens worden verwerkt volgens de Privacyverklaring.
Dukaat 1
5283PJ Boxtel
0411 – 672 161
info@zekergeerts.nl
Wij staan voor je klaar op:
maandag t/m vrijdag 9:00 – 17:00
maandag t/m donderdag 18:00 – 19:00
zaterdag 9:00 – 13:00
© 2025 Alle rechten voorbehouden
| Cookies | Privacy | Disclaimer